Häfele otwiera salon wirtualny i rusza w trasę

 

Häfele ma cyfrowe rozwiązanie na dzisiejsze czasy, które może wyznaczyć nowe standardy w branży. Zaprezentuje je na zbliżających się targach Interzum. Po wydarzeniu rozpocznie się trasa prezentacyjna.

Targi Interzum w Kolonii to najważniejsze wydarzenie w branży meblarskiej, które co roku przyciąga tłumy. W edycji 2019 udział wzięło prawie 2 tysiące wystawców z 60 krajów i ponad 70 tys. odwiedzających z całego świata. W tym roku frekwencja może być jeszcze wyższa, ponieważ wydarzenie będzie miało postać wyłącznie cyfrową. Targi są organizowane w dniach od 4 do 7 maja pod hasłem „interzum@home”.

 

Stałym uczestnikiem Interzum jest Häfele. Stoisko tej globalnej firmy, z oddziałem w Polsce, jest zwykle jednym z najbardziej obleganych. Häfele zawsze ma na Interzum coś specjalnego, także teraz. Tegoroczną nowością jest platforma „Häfele Discoveries”. Jest ona jednocześnie cyfrowym stoiskiem i wirtualnym salonem z pełną gamą produktów i usług. – Organizujemy prezentację hybrydową, by w tym szczególnym okresie na nowo zdefiniować pojęcie bliskich relacji z klientami. Chcemy, zgodnie z naszą rolą pionierów, wyznaczyć nowe standardy w branży – argumentuje Michał Kichler, menedżer produktu i marketingu w Häfele.

Więcej